Inzameling knuffels voor Chimfunshi - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu Inzameling knuffels voor Chimfunshi - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu

Inzameling knuffels voor Chimfunshi

Door: Iris en Ro

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 Maart 2009 | Nederland, Wijchen

Update 3 mei 2009: we hebben € 55,60 opgehaald voor Chimfunshi op koninginnedag. Ongeveer 50 knuffels nemen wij mee naar Afrika om daar te doneren aan kinderen. De overige knuffels verkopen we aan huis en hebben tot nu toe € 3,05 opgebracht.

Wij zijn niet meer op zoek naar nieuwe knuffels. Hieronder het originele bericht:

Wij zijn op zoek naar (gratis) pluche knuffels die wij tijdens markten en braderieën cadeau kunnen doen aan iedereen die een donatie voor Chimfunshi wil geven.

Heb je nog goede, schone knuffels liggen waar je niks mee doet, dan zouden wij die graag willen hebben. Poppen of klein speelgoed is ook mogelijk om te doneren.

Mail ons op irisenro@hotmail.com en wij komen het ophalen (in de buurt van Wijchen / Nijmegen). Brengen of opsturen naar Wijchen mag natuurlijk ook.

Mede namens de chimpansees: BEDANKT!

• 09 Maart 2015 - 18:59

Karin Bemelmans:

Hallo,

Ik zou graag willen weten, of jullie nog steeds knuffels inzamelen ?

Met vriendelijke groet,

Karin Bemelmans